U. Les concessionàries d'autopistes de Madrid són participades per Abertis, Sacyr, Caja Madrid i Ferrovial. Són empreses oligàrquiques espanyoles.
Dos. Les autopistes de Madrid ingressen menys del que preveien. O van preveure o han gestionat malament. És el seu problema.
Tres. El novembre CiU presenta una esmena als pressupostos per “compensar” les concessionàries. És aprovada per PSOE, PP i CiU.
Quatre. El desembre, per assegurar les ajudes, aquestes s'introdueixen en la llei del Servei Postal Universal que és aprovada independentment dels pressupostos, amb els vots de PSOE i CiU.
Cinc. Les ajudes, ja aprovades, suposaran 80 milions d'€.
Algú de CiU pot il·lustra-nos dels motius d'aquesta actitud patriòtica espanyola?.
Aquestes ajudes les ha decidit un PSOE que és d'esquerra i CiU que és nacionalista català?.
Per cert Núria Gisper fou escollida presidenta del parlament amb una altra coalició "transversal": CiU, PSOE, PP i C'anos.
Això és la transversalitat. La seva.
Hi ha quelcom ocult rere aquesta maniobra de les autopistes, haurem d'estar atents per a descobrir-la.
ResponEliminaI ho han fet a canvi de cap contrapartida a favor de Catalunya. Potser, el que han rebut, ha estat una injecció econòmica en les arques del seu partit?
ResponEliminaAbertis i CiU, amics per sempre...
ResponEliminaRicard: tens tota la raó. Ho sabrem mai?.
ResponEliminaAlbert: ho han fet a canvi de res. El paper de La Caixa/Abertis podria ser important com apunta Granollacs.