dilluns, 25 d’abril de 2011

456. Campanya de WWF per la tonyina


World Wildlife Forum (WWF) és una organització creada l’any 1961. Des de 1986 s’anomena World Wide Fund for Nature excepte a Estats Units i a Canadà on ha conservat el nom orinal. Les sigles s’han conservat. Té en marxa 1.300 projectes en proa de 100 estats. És la cara “amable” de les organitzacions conservacionistes. Un dels seus trets són les magnífiques campanyes publicitàries que fa. Saben cridar l’atenció sense perdre el respecte. La darrera s’ha presentat aquest mes d’abril i és obra d’una companyia francesa. Tracta de protegir la tonyina un esforç on coincideix, al nostre país, amb el de l’excel·lent tasca de l’eurodiputat Raül Romeva (ICV-EUiA-IU). La campanya és essencialment gràfica amb el lema “Et preocuparies de mi si fos un rinoceront/panda/goril·la?.” Incideix, doncs, en l’estètica com un element que influeix molt en l’esforç per salvar algunes espècies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada